Grattis Mathilda!

Idag fyller Mathilda år och igår fyllde jag år, haha ^^
igår hann jag ju förbi HM och köpa lite smink eller bara ögonskuggga och läppglans visar bild senare ikväll tror jag.
Imorgon får vi se om jag ska festa ska kanske till mig älskade Emelie i boden imorgon till på söndag eller bara söndag över dagen ! ♥
Juste fick ju ett till pressent kort på HM med 300 kr på av mina ''brorser'',ska köpa en kofta jag såg där som kostade 249:- sjukt snygg !
Nu så jag se  klart på hockey matchen det blir förlägning 1-1 men Luleå kommer ta det hoppas jag ! 

En bild på min fina sindy och hon var smal och mådde bra !
hon måste gå ner i vikt annars kommer hon typ dö snart 
men har börjat gå ut med hon på långa promenader men måste göra det tidigt på morgonen/dagen men är så slö då och då hinner klockan typ bli 6 då jag kommer på det och då är det hur mörkt som helst ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0