Får man nått grattis på bloggen idag ? ♥

Shit !
fått lite av mina pressenter nu på morgonen.


Mobil bild !
Mineral pudret som jag visade bild på igår då och pressent kort på HM och Choklad heheh





& jag har fått en dator ?! shit alltså trodde aldrig jag skulle få det !
jag menar har ju haft en egen dator men den är trasig (helt trasig..den går inte att laga.)
Så jag,Angelina och Freddie mina syskon har delat dator därför det gått lite segt med bloggnigen !
men nu är jag på G ;-)



fått en tv oxå,men den fick jag i början av månaden som pressent då !


Har fått hål i tungan oxå men det var för några veckor sen men det var oxå en tidigt pressent.
Ska hoppa i duschen nu och sen vidare mot stan ,bloggar snart.
höressss ! ♥


Kommentarer
Postat av: O L I V I A

sv: jag kan tyvärr inte göra designer :/

2011-12-15 @ 09:51:00
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0