bild bomb

♥Nu kommer massa bilder från 2008-2009-2010-2011 !


Då jag var brunett !
typ två årsen.


Lilla theo.


Min älskade lilla Babe ! ♥

Bergnäs bron.


gammal bild ^^


Då jag var brunett inte så fin bild men ^^



ganska gammal bild oxå !
har ju varit blond brunett och sen blond igen så vissa bilder jag är blond på kan vara jätte gammla.


då vi hade valpiiisar !♥

Amanda & jag


Jag och min älskade emelie ! ♥
sjukt gammal bild.


kan inte fatta att jag lägger upp sånahär bilder men men !
jag och emelie igen,Hade hål i läppen då!


ILOVEU !

Lägger uppp fler bilder någon annan dag!
puss


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

gud så söta valpar

2011-12-14 @ 18:37:24
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0