Älskar dig gumman saknar dig redan så sjukt mycket !

Hej !
Har inte blogga nå idag & bloggade jätte dåligt igår oxå  
Ska verkligen börja ta tag i bloggen men somsagt så kommer jag uppdatera mycket bättre med header
fast det är ingenting jag vill skylla på nu för jag tror fan aldrig jag har mått så här dåligt faktisk ..

Idag har jag varit och kolla på julklappar och varit på elgiganten och skulle fixa en sladd till min dator men var tvugen skriva ner massa saker inte bara märket på den så ska göra det och köpa sladden imorgon tror jag,vill fara och sola i morgon och bara ta de lungt så vi får se !
Nu ska jag ladda ner sleepover och se på den bloggar efter det .
pusss !♥'



Kommentarer
Postat av: tava

sv; aa d har jag :)

2011-12-13 @ 18:51:44
URL: http://tavas.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

den är härlig! :)

2011-12-14 @ 18:36:14
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0